جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۲
کد خبر: ۸۱۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

ایستگاه مطالعه «ماه ۲۰»

کتابخانه ۱۳ آبان برنامه‌های مختلفی را در راستای بهبود و ارتقای کیفیت کتاب و کتابخوانی در ماه رمضان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا محمودی مدیر کتابخانه ۱۳آبان با اشاره به برنامه‌های این کتابخانه در ماه رمضان بیان کرد: کتابخانه 13 آبان برنامه‌های مختلفی را در راستای بهبود و ارتقای کیفیت کتاب و کتابخوانی در ماه رمضان برگزار می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های این مرکز که در ویژه برنامه ماه ۲۰  برگزار می‌شود، عنوان کرد: کتابخانه 13 آبان برنامه‌های مختلفی را در حوزه کتاب و کتابخوانی برای شهروندان در هر گروه سنی در نظر گرفته است که با توجه به گروه سنی مربوطه کارشناسان در غرفه‌های این نمایشگاه با مخاطبان صحبت می‌کنند.
 
محمودی با توجه به این ایستگاه‌ها افزود: سه ایستگاه انتشارات آبرنگ، مطالعه و مشاوره کتاب  با نظر کارشناسان فرهنگی کتابخانه 13 آبان در این ویژه برنامه برپا شده است.

مدیر کتابخانه 13 آبان در ادامه گفت: در ایستگاه کتاب، مجموعه کتاب های انتشارات آبرنگ با 10 درصد تخفیف در حوزه ی کودکان و نوجوانان با 300 عنوان کتاب از این انتشارات برای عموم مخاطبان عرضه می شود.

محمودی ادامه داد: علاوه بر ارائه تخفیف در این ایستگاه کارشناسان فرهنگی نیز در این سه ایستگاه حضور دارند و مشاوره‏ی کتاب نیز انجام می دهند.

مدیر کتابخانه 13 آبان با توجه به هدف برپایی ایستگاه کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه یادآور شد: ایستگاه کتاب و کتاب خوانی در جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به شیوه ی روزنامه خوانی برپا و در این ایستگاه به مطالعه کتب در حوزه مختلف و نیز توزیع محصولات فرهنگی مکتوب می پردازند. 
 
وی با اشاره به عضو گیری اعضا برای کتابخانه های منطقه بیان کرد:  در این ایستگاه عضوگیری برای کتابخانه ها ی منطقه 20 با 100 درصد تخفیف صورت می گیرد و نیز امکان عضویت عادی و ویژه برای مخاطبین علاقه مند فراهم است.
 
محمودی در خصوص برپایی مسابقه ی کتاب و کتابخوانی گفت: سه ایستگاه نامبرده علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی فوق مبادله ی کتاب و مسابقه ی کتابخوانی «راز نماز» را برگزار می کند.
 
ایستگاه های نامبرده از ساعت 9 تا 24 در سمت مقبره شهدا دایر و منتظر حضور شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این ایستگاه ها و سایر برنامه های کتابخانه می توانند به این ایستگاه ها مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33370505 تماس بگیرید.
نظر شما